*

En blogg som jag tycker ar smart och kul ar onekligen,,,, och har ar ett inlagg som jag bara maste lanka till,,,,

Det finns fa saker (nu snackar vi livets trivialiteter,,, inte dom stora hopplösa sakerna som ju ocksa kan fungera humörsankande)  som sanker mitt humör sa omedelbart som nar nagon skriver *ler*,,,,
Vet inte vad det ar med mig men jag ryser verkligen av obehag och vill genast ga ur hela den har internetklubben,
Jag vill aldrig mer le i hela livet,,, jag vill o-le i alla mina dagar,,,
Jag;
*ylar som en tunnelbanevagn pa fridhemsplan och spontanpiercar mig sjalv ett bra tag*

Blir trött pa mig sjalv, (*blir trött pa mig sjalv*)
Varför maste jag alltid vara sa anti,
Vet ej,, det ar inte genomtankt,,, det sker instinktivt,

Kanske sahar,,,
Just nar det galler ovannamnda hemskhet (*haller för ögonen* ,,, alltsa *ler*),,,,
alltsa,,,, Le ar ett verb,,, men det ar liksom inget man gör planerat och genomtankt,,, jag tror jag ska le lite idag,,, jag menar nu inte proffsleenden som utövas av diverse artister och modeller och kungligheter,,, jag menar akta leenden,,
Nar vi manniskor ler pa riktigt sa motsvaras det lite av katters spinnande och hundars svansviftande,,, det ar en omedelbar och ogenomtankt handling som borde vara 100 % akta,,, det ar bland det första vara kroppar lar oss som bebisar och nagot man gör för att man mar bra,,, asch,,, jag svamlar och vet inte vart jag vill komma riktigt,,,,
Jag tal det inte helt enkelt,
*ler* ar  varst men stjarnanvandning i största allmanhet ar ganska olidligt om man inte driver med det och det görs pa ett valdigt malande,utförligt och överdrivet satt,,,,
,,,, da kan det ibland bli kul,,, men bara ibland,,,

*kommer bara för det inte pa nagot roligt exempel*
ska nog inte skriva mer idag,,, verkar inte sjalv vet vad jag menar,,,,
*o-ler kraftigt*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0