bra och daligt

Positivt;
  • Den algjskjutande doktorn befriade dottern fran angest och fragminsprutor och han verkar veta vad han talar om till skillnad fran alla andra,,,, koagulation verkar vara en knepig vetenskap och nar den enda experten i hela riket ligger i nagot jakttorn i skogen sa vagar ingen annan tycka eller tanka nagonting,,, kanske nagot att satsa pa guldlock!!!? För var skull!
  • Samordnarkursen igar var det trevligaste och intressantaste pa lange, samordnarmanniskor vaxer inte pa tran och dom ar verkligen en speciell sort, Dom ar socialt kompetenta, flexibla, humoristiska, ödmjuka, kloka och behagliga manniskor med skön sjalvdistans (naja,,, dom flesta), Jag ar sa glad att var arbetsgivare antligen har vett att satsa pa oss och ge oss chansen att ses och utbyta erfareheter och stötta varandra, Nu ska vi starta ett natverk och idag ska jag maila ut förslag till första traffen som ska vara pa vart kontor eftersom vi ligger sa centralt,
  • Tre dagar kvar och sen semester i en vecka,,,, ahhhhh,,, wunderbaum!
  • Min ohangde son som blivit en san smashing hunk men som faktiskt skarpt till sig betraffande skolan och som talmodigt sitter och lyssnar nar jag pa knackig engelska som jag inte ens sjalv förstar ibland laser To kill a mockingbird,,,, kanske inte sa superfestligt för honom men för mig ar det varsta bonustiden med honom!
  • Vadret,,, mysigt med höstrusk och storm!
Inte sa positivt;

  • Kvallspatrulls- och Östermalmsangest,,, finns det bara 2-3 hjarnor pa mitt jobb? Vad ar dom andra? Zombies? Klumpfiskar? I wonder,
  • Den har sockerknarkarperioden jag befinner mig i, Sover daligt och har ont i magen, Samt ar missnöjd med mitt eget beteende, Jakla periodare!
  • En latt oro för om jag haller pa och förvandlas till a, en ponny (tagel i pannan, snart blir det hastsvans pa riktigt, kollar oroligt mina hander nar jag vaknar för att se att jag fortfarande har fem fingrar pa varje hand och inte tva hovar,,, fatta vilka stora knappar man skulle behöva ha pa mobilen för att tex smsa,,,) eller b, en vandrande vulva,,,, nagot jag inte ens kan förestalla mig trots min livliga fantasi,,, men det verkar ocksa opraktisk och aningen uppseendevackande pa ett mindre kul satt,,
  • Vadret,,, det ar sa oskönt att frysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0