nya enhetschefen

Förutom det där med tåget drömde jag även om vår nya enhetschef.
Rekryteringsprocessen är i full gång och det är långt ifrån klart, men jag drömde att det var den enda manlige sökande som vi bara har sett ett fotografi av och som vissa här på kontoret tycker har vissa likheter med Jabba the Hutt.... jag tyckte mer han såg ut som en snäll farbror...
anyhooo..
jag drömde att han kom hit och att han var läderbrun och hade väldigt tajta och små jeansshorts.
Jag tyckte det var lite konstigt och inte riktigt bra.



Och så tajta jeansshorts på det!
Annars får nya chefen gärna se ut som Jabba eller annan valfri Star Wars-karaktär... bara han/hon är vettig och har humor och inte är konflikträdd!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0