favvostadsdel och semesterplaner

Inatt drömde jag att jag var pa vippen att bli överkörd av ett Uppsalatag vid Racksta tunnelbanestation,
I sista sekunden sag jag det dock och kastade mig baklanges ner pa marken och allt gick bra,
Vilken tur!
Fast eftersom det var en dröm sa hade det ju varit intressant att se vad som hande om jag hade blivit överkörd,

Tva dagar kvar nu innan 9 dagars semester,,,
Idag ar jag ensam igen, langafarbrorn ar ledig för han ska jobba i helgen,
Det ska ju jag ocksa kom jag pa,,, har sagt till bastachefen att jag gar in och jobbar undan lite papper i helgen, annars kan jag inte ha nagon bra semester,
Det enda bra man kan saga om mina papper ar att dom ligger i tre högar, en för Norrmalm, en för Östermalm och en för Kungsholmen,
Av dom tre stadsdelarna sa maste jag saga att jag gillar Kungsholmen bast,,,, Kungsholmen ar manskligast pa nat satt och kommunikationerna funkar bast dar,
Kungsholmen ar lagom mycket stad men anda langt fran jobbiga Drottninggator och Sturegallerior,
Kungsholmen har ju ocksa det finaste namnet,

Saker jag ska göra nar jag ar ledig;
(sa jag inte glömmer bort)
  • traffa ebs
  • titta pa Mannen under trappan pa svtplay
  • branna Harry Potter audiobooks till coolaste tanten
  • laga vante
  • meditera pa spikmatta
  • lagga in mer musik pa min mobiltelefon (heldagsprojekt)
  • fira mamman, sonen och nevön som alla har eller ska fylla ar
  • wii-fit (a)
  • fundera pa julklappar
  • recyclepyssla lite
m,m,
nat mer var det men det har jag redan glömt bort

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Här kommer tränings/kostbloggen:

10min hurtig gång, 30 minuter jogging på löpband. Sen tränades mage på två olika sätt, rumpan på två olika sätt och sedan lårmuskelerna fram och bak på två olika sätt. 3 set á 8 upprepningar på varje övning.

Väl hemma blev det frukost efter duschen som bestod av: äpplebitar, appelsinklyftor, bananskivor, riven ingefära i vaniljyoghurt.



Usch, nu kräks jag på mig själv. Känns som jag sitter och skriver en sån där blondinbella blogg: "Och dagens outfit är: tröja från bla, leggings från bu...osv". Typ.



Men du, jag skulle ju egentligen köra en riktig Atkinskur igen. Men jag orkar bara inte. Det är ju sååå tråkigt. Dessutom spyr jag på ägg i alla dess former. Vad kan man då äta till frukost?!! Nu har jag istället tillåtit mig att äta frukt och yoghurt och grönsaker. Äter bara inte pasta, potatis, ris. Och så inget godis eller dylikt. Det går visserligen långsammare men jag mår mycket bättre av att faktiskt få njuta lite av livets goda.

Ett tips kanske?



Skönt med Lilla P!

Säg till henne att behålla doktorns nummer. Det är alltid bra att ha en reserv. ;)

Och duktig Mini-Funcken är!

Hälsa till bägge!



Kramar!!! Och njut av semester!!

2009-10-08 @ 10:07:41
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0