egentligen semester

Maste in och jobba undan pappershögar annars kan jag inte ha nagon bra semester!
Lika bra att komma hemifran ocksa eftersom sonens kompisar ligger i drivor i hans rum,
Blev övertalad igar att dom skulle fa vara hemma hos oss och "festa",
Sonen ar 17 ar och det ar klart att han dricker alkohol med sina kompisar som ar bade över och under 18 ar,,,, det gar liksom inte att förhindra det,,,,
sweet mercy om jag tanker pa nar jag var 17 ar,,,,
Men det kanns anda inte ok att tillata det sadar,,,,a andra sidan hade ju sonen ett bra argument nar han patalade att da skulle jag ju veta var han var och behövde inte vara orolig,,,,
ok,ok sa jag,,,, bara för den har gangen,,, bara för att ni inte har nagon annanstans att vara och bara för att jag inte orkar braka om saken,,,
,,, men hall nere volymen och spara inte ur och imorgon nar jag kommer hem ska allt vara stadat och snyggt!
Ja, ja,,,, vi lovar! sa sonen och stangde in mig i vardagsrummet,
Jag angrade mig sen nar jag vaknade mittinatten,,, dom var inte sarskilt högljudda och det verkade ratt lugnt, jag tror mest att dom drack öl,,, men det ar anda inte trevligt att vara den enda nyktra,,,, fulla manniskor luktar illa, beter sig ointelligent, ar allmant ofrascha,,,,
Fick ocksa obehagliga flashbacks av tidigare erfarenheter i mitt liv,,, vill inte ha fylla i mitt liv om jag sjalv inte deltar,,, och det ar inte sa ofta,,,
Nixpix,
Det blir inget mer sant hemma hos oss,

Nu ar jag sen,
Vill inte aka in imorgon,
Vill bli klar idag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0