empty room

Jag ar som ett tomt karil,
Har ingenting att skriva,
Tycker ingenting, vill ingenting, ska ingenting,
Det enda jag kommer att tanka pa bara för det ar Sanna Nielsen,
Och det ar lite jobbigt för jag ar inte sa förtjust i henne,
Vet inte varför,,, kanske ar det bara det att jag blir radd och tror att hennes mascara ska attackera varje gang jag ser henne,,, pa tv,,, eller nat,,,
The Mascara Monster,
Sen har vi The Fan Monster,
Dvs Carola,
Tank att vakna mitt i natten och sa star dom vid sangkanten,
Trauma,
Det ar sant jag tanker pa nar alla andra tankar har avlagsnat sig,,, akt pa konferens, retreat eller vadtusan dom nu haller pa med,
Jag ska skalla ut dom nar dom kommer tillbaka,
Dom far fasiken ta med sig Sanna och Carola om dom nödvandigtvis ska resa bort,
Eller sa far dom ta med mig,,, sa kan Sanna och Carola sitta dar och försmakta,,, och vibratowaila bast dom vill,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0