eventually abducted

Satt kvar och slet med pappershögarna till 20,30 igar, men sa blev det ocksa lite ordning,
Det kanns mycket bra!
Nu ar det semester men det kan man ju knappt tro för imorgon mandag maste jag aka in och bevista ett möte med kvallspatrullen,,,, men jag slipper ju allt det andra,,,

Idag ar det tvatt och stad har hemma,
Snart draller det förhoppningsvis in lite familjemedlemmar som ar inbeordrade,

Jag tror jag har lite svininfluensa pa min hand,
Ett mystiskt bett-liknande sar,
Vad kan det annars vara?
Ett spindelbett?
Borrelia?
Har jag blivit ufo-bortforslad och provtagen pa?
En gammal mygga?
Mördarbakterie?

Det ar alldeles runt och rött och sa ar det precis som ett stickmarke mitt i,
Det ar liksom hart och svullet men gör inte ont,
Det kanns anda bra att det ar sapass externt,,, att det sitter pa handen,,,
Man kan ju faktiskt överleva utan en hand om det gar sa langt som till amputation,,, det vore klart varre om det satt pa hjartat,,, eller hjarnan,,,
Eller sa ar det den dar hoven,,, det kanske börjar med en liten förhardnade som sen sprider sig,,,
time will tell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0