klippetiklopp

Nu ska jag trava hem på mina hovar.
Jobbig dag idag.
Längtar efter te och katt och bok.

oj,oj... idag är kvinnan på kontoret mittemot kvar länge!
Men nu verkar hon packa ihop.
Bra.
Man vill ju inte att hon ska bränna ut sig.
Då skulle ju farbrorn som hon verkar flirta med (eller åtminstone har ett tätt och intimt samarbete med) bli så ensam och ledsen =(.
Då kanske jag skulle bli tvungen att börja vinka lite till honom.

För övrigt... jag kan nästan svära på att det kom som liksom en gnäggning förut när jag skrattade.
Och när man tänker på saken..
det här kontoret är faktiskt ett gammalt stall.
Med hästhuvud ovanför porten.
Hmmm..
 

Kommentarer
Postat av: Paula

Alltså mamma...!:D

2009-10-07 @ 19:27:14
Postat av: Anonym

Alltsa pa dig sjalv du!

Om jag ar en hast sa blir du per definition ett föl!

2009-10-08 @ 05:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0