Let's see,,,,,

Inatt var jag i kyrkan, narmare bestamt Westminster Abbey, med David Letterman,
Han var riktigt trevlig och churchable,,,, jag menar,, man kunde ju tro att han skulle vara en sleezy mansgris efter allt man har last pa sista tiden,, men jag kan harmed dementera det och meddela att han ar en trevlig prick!
Sen gick vi och köpte cocosfett!
Thats  what friends are for som vi sager,

Idag ska jag pa kurs i Taby av alla gudsförgatna stallen,
Jag har liksom lamnat Danderyd bakom mig för all framtid och att fardas dit och dessutom BEYOND (Taby) kanns lite som att aka bakat i tiden,,, samtidigt kanns det som att man förlorar en vasentlig del av sitt liv genom att göra en avstickare at fel hall,,,

Igar traffade jag den coolaste 88-ariga tanten,
Inte nog med att det var hon som lag bakom hela mangdlara-projektet (ni vet nar man ringade in element pa matematiken pa 70-talet,,, bara det! Fatta vilken legend!), vilket hon för övrigt var valdigt besviken pa eftersom det blev alldeles fel nar det implementerades i verkligheten och inte alls blev som hon hade tankt,,,, dessutom kodar hon hemsidor, aaaaaalskar Harry Potter i alla former och har hela Friendsboxen som hon för tillfallet funderar pa att se om fran början,,,, Vidare ar hon en hejare pa bridge som hon dagligen spelar i nagon hög division (dom har ligor) pa natet med minst 15000 andra allaroundtheworld, missar inte ett avsnitt av Stargate och Smallville och diverse vampyrserier,,,
Cool tant som sagt,,, platsar latt bland mina kompisar och annu ett bevis för att alder inte har nagon som helst betydelse förutom det trista faktum att kroppen blir klen och bracklig,
I helgen ska jag försöka branna ner alla harry potter audiobooks med Jim Dale till henne,,, det lovade jag,

Kara dotter om du laser det har!
May Evo Morales be with you today och kom ihag att du ar ALDRIG ensam,
Jag ar pa kurs sa ring langafarbrorn om det ar problem pa nat satt,
Ev, maste du handla till tvattochstad-farbrorn för jag tror inte dom hann det igar,
PUSS OCH KRAM OCH KOM IHAG ATT SPARA ALLA KVITTON PA ALLTING SA SKICKAR VI DET TILL FÖRSAKRINGSBOLAGET SEN!


Kommentarer
Postat av: Guldlock

Vääääärldens coolaste tant!!!

Jag var såld redan vid mängdlära. Sen kom Harry Potter och Friends och Vampyrserier. Sen kom hemside kodning och Bridge.

Oh boy boy boy.

Det känns som det är kärlek vid första ögonkastet!!

2009-10-06 @ 10:11:37
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0