Lilla Anna och Långa Farbrorn får en ny vän.... BIG DADDY!!!!!

eller kanske...

Kanhända blir nya chefen en 2-metersman som tycker mycket om att läsa.
Helst då kvalificerad facklitteratur och kvalitativ skönlitteratur och med ett stort intresse för utvecklingen av internet.
En nörd helt enkelt.
Absolut ingen karl för långafarbrorn som bästachefen sa.
Men kanske för dig! tillade hon sen lite skojfriskt.
Aldrig i mitt liv! sa jag.
En nörd på drygt 2 meter som måste huka sig innan han går igenom dörröppningar och som dessutom har vissa likheter med Jabba the Hut.
Kan i och för sig vara en hit men det känns ändå inte helt kompatibelt.

Men som chef!
Det är på nåt sätt inte helt fel om chefen är den som är störst på jobbet.
PONDUS
Lättare att då veta sin plats inbillar jag mig.
Som potentiell chef är han definitivt av intresse.
Helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0