lite euforiskt fryntlig idag

Laser pa aftonbladet om hypomani och inser att jag definitivt lider av det mellan varven,
Jag visste val det!
Att det var lite onormalt med den har euforiska fryntligheten,
Det som gör att jag anda kanner att jag inte behöver frukta för mitt liv ar att det star att man i ett hypomaniskt tillstand far ett minskat sömnbehov,
Galler inte mig,
Jag har alltid ett STORT behov av sömn,
Rentav misstanker jag ibland att jag lider av sömnsjuka,
Nagot jag oroade mig en hel del för nar jag var liten,,, förutom tyska och italienska terrorister, bro-ras, jordbavningar, sma haxor under sangen och inbrottstjuvar a la Karlsson pa taket,

Maste skynda mig nu för idag ar det back to work som galler och langafarbrorn ar sa utarbetad efter förra veckan sa han har helt frackt tagit kompledigt,,
Jag ar alltsa alldeles ensam med elandet,
Ensam och med raderad harddisk,,, mitt huvud ar tömt och ej uppdaterat pa en vecka= tomt!
Primar malsattning; Ingen ska dö! Ingen ska lida!
Sekundar malsattning; Alla ska fa den hjalp dom ska ha och personalen ska fa lunch samt fa ga hem nar dom slutar samt inte hata mig!

Annars,,,
JO!
Just det!
Jag och dotternspojkvan har nudelutmanat varandra!
Vi ska leva pa nudlar och gratis mat!
Nudlar för att det ar det billigaste vi kan komma pa,,, malet ar namligen att göra av med sa lite pengar som möjligt pa mat,,, det ar alltsa ok att ata vad som helst om man blir bjuden,,, eller om man hittar nagot,,,
INTE om man knycker nagot,,,
Billigaste nudlarna hittills har jag hittat pa ica (misstanker darför att det maste finnas annu billigare nagon annanstans) för 2,90 kr,,,, euroshopper!
Det ar ocksa tillatet att ata upp sant som finns hemma,
Ett annat mal ar namligen att tömma skafferiet,
Man far bara köpa det nödvandigaste,
Nudlar ar hittills (efter 2 pasar) helt ok,
Jag kalasar till det hela med lite sesamolja, vitlök, sambal och nagon slumpmassigt utvald krydda,

Tips om billiga nudlar mottages tacksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0