London calling!

Vad skulle jag inte göra för att få vara i London just nu???
Trängas i tunnelbanan, på gatorna och i affärerna.
Sitta på Borders och tjuvläsa och dricka varm choklad...
Bara vara där och... typ vara... där..

Jag och dottern kom på det nyss och har därför beslutat att när vi får våra löner nästa vecka så ska vi boka en resa i januari samt vandrarhem.
Bara sådär!
Något att se fram emot.

Resan går på ca 1500 kr per person... och boende ca 800 kr.
Överkomligt.
Det dyraste är att bara vara där.
En dryg vecka tänker vi.
Åhhhhhh!!!!!!

Så nu uppmanar jag långafarbrorn att plocka fram kalendern och kolla när jag lämpligen kan vara borta en vecka i slutet av januari!
Vi har väl inga kunder kvar då så det ska väl inte vara något problem.

Annars lyssnar jag för tillfället på I cirkelns mitt av Dan Brown.
Har väntat och väntat på att Robert Langdon ska dyka upp och börja tolka symboler.. men inser nu efter att ha lyssnat halva dagen att han nog inte är med i den här boken.
Det här är mer en president-bok.
Med intriger på hög nivå.
Lite deltaforce och lite antarktis och sånt.

Såg Blindness (Blindheten) igår och är mycket nöjd.
Gillar man boken så gillar man filmen. Kunde inte ha varit bättre... precis som jag såg det framför mig när jag läste.
Ska bränna ner den på en skiva och ta med till kvällskollegan som också uppskattade boken.

Annars har jag inget att rapportera och det är precis som det ska vara eftersom jag är l.e.d.i.g.
Imorgon kanske det blir lite mer action... men det återstår att se eftersom en viss ebs tydligen är lite sjuk.
Och apropå det.
Ufo-angreppet/ svininfluensan på min hand har dragit sig tillbaka.
I will troligen survive. Och handen också.
Alltid något!


Kommentarer
Postat av: Guldlock

Hääärligt med London! :)



Njut av semestern!



Jag är för övrigt "inlåst" på ett hotell i Ålborg.

Trodde aldrig att man kunde tröttna på att bo på hotell. Inser nu att det är möjligt. Kanske beror på att jag faktiskt är inne på rummet och tentapluggar dagarna i ända?! Usch. JAG VILL VARA FÄRDIGPLUGGAD!!



Kramar till er alla!

2009-10-14 @ 20:03:08
URL: http://lea.blogg.se/
Postat av: Långa farbrorn

Semester EJ beviljad.....

2009-10-14 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0