noll inspiration

Har ingenting att skriva om men jag vill uppmana langafarbrorn att kommentera har och lamna en lank till sin blogg sa jag kan ga in pa den aven med den har vardelösa datorn!
Eftersom jag inte kan skriva punkter sa kan jag inte skriva in den ratta adressen daruppe i adressfaltet,,
Hur gick det med svagerskan? Blev du godkand?

Igar var jag pa hembesök hos den sprödaste lilla varelsen pa Östermalm,,
97 ar, fullkomligt klar i huvudet men sa liten och sa skör,,,
Kan inte skriva mer om det pga sekretess men maste aterigen tjata om vad jag alskar mitt jobb ibland, alla dessa manniskor som man far traffa,,

Haller pa och laser en otippat bra bok,,, jag tror den heter "Farden (eller resan) genom mangrovetrasket",,, utspelar sig i Karibien, skriven av en karibier om karibisk kultur och karibiska manniskor,,
En man som fa har tyckt om och manga hatat dör och sa ar det likvaka och sa far man ta del av alla olika personers historier och minnen av mannen som gatt bort,,, later urtrakigt men blir battre och battre,,,
Hittade den har hemma i bokhyllan,, ingen aning om hur den hamnat dar,,,

Snart ar det helg igen och sen vantar en fasansfull vecka eftersom langafarbrorn har semester,,, det kommer inte att bli roligt,,, det kommer tvartom att bli valdigt o-roligt,,, samt jobbigt,,
Drömde att nya chefen hade börjat,,, och det var inte Jabba,, det var en kvinnlig chef,, en san dar hemsk kvinnlig chef,,
Inga chefer kan vara sa hemska som hemska kvinnliga chefer,,
fick lite angest för det

ar som sagt totalt oinspirerad

=(

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

mmm

2009-10-30 @ 18:20:09
URL: http://thelifeoflangafarbrorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0