ny hjärnvindling- CHECK!

Eftersom min hjärna för tillfället är tom och utstädad, jobbmässigt sett (men lets fejs it... vad finns då kvar???), så tänkte jag imorse att vad vore väl lämpligare än att skaffa sig en ny liten hjärnvindling????!!!
Så då gjorde jag det.
Jag BRÖT min morgonrutin och tog en ANNAN väg till tunnelbanan.
Bara sådär.
Istället för att zoombietrava den vanliga vägen så tog jag en genväg... och jag riktigt kände hur det knastrade till i hjärnbarken!

Fryntligheten visste sen inga gränser!

Kommentarer
Postat av: JAG

im gay as hell

Postat av: Anonym

sweetheart!...jag bryr mig inte!... Skulle älska dig omåttligt om du var kastrerad också!

puss puss din mamma

2009-10-26 @ 17:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0