svunna tider

Ahhh, ljuva gamla svunna tider!
Det var da det!

Maste bara skvallra lite till Guldlock!

Gissa vem som var inne pa nya stationen haromdagen!
Gissa!!!!

It!

Hu!

Tack och lov sa var jag inte dar,,, semester ju,,,
Langafarbror som blir mer och mer insatt i saker och ting skvallrade,
Jag antar att det var om det dar fördömda gamla arbetsgivarintyget,
Tydligen fragades det om jobbmöjligheter ocksa men tackochlov har jag tydligen hunnit varna hela staben för plötsligt fanns det absolut inga jobb hos oss,,,

Hu! igen!

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Det ante mig. Fy farao!

Du borde sätta upp en bild på självaste IT på kontoret med en stor skylt som säger: "Anställ aldrig!!!"

Sen kan man köra en lek också:

"Gissa kön"



Nej usch. Fy så elakt.

Jag kommer hamna i helvetet nu va?

Åh! :(

2009-10-15 @ 16:07:19
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0