this and that

  • Köpte ny toalettsits pa ikea i lördags,, Inte visste jag att det skulle bli ett sant trauma att installera den, Dotternspojkvan anmalde sig frivilligt,,, han ar ju sadar handy,,, och sa började han skruva bort den gamla,,, visade sig vara början pa en mardröm,,, vet ej hur det har gatt till men det verkar som om nagon,, en eller annan,, har utrattat sina behov i fel hal liksom,,, inte i sjalva toaletten utan i dom tva halen dar sitsen ar monterad,,, VARNING alltsa för fastskruvbara toalettsitsar! Synnerligen ofrascht, Hoppas dotternspojkvan överlevde chocken,, jag vet inte för jag somnade innan han var klar,,
  • men snyggt blev det med den nya,,,, svart, blank plast,,, den billigaste,,, och sa knallrött duschdraperi,,,, och knallröd toalettborste,, det ar dom sma detaljerna som makes the skillnad,,,
  • introducerade "Kalla fötter" för dottern,,, tyvarr verkar vi inte ha första sasongen utan bara 2 och 3,,, men jag förklarade lite och sa sag vi tva avsnitt,,, denna underbara serie!!! Vill inte tanka pa vad som hander i slutet,,, jag tror t,o,m att jag har undvikit att se sista sasongen bara för att slippa,,, men jag vet ju =(
  • Tillagade middagsnudlar pa jobbet igar till dotter och mig men hon var inte imponerad,,, sjalv har jag langtifran tröttnat,, "men du far ju inte i dig nagon naaaaaaaring,,, inga vitamiiiiiiiner,,," tjatas det om runtomkring mig varje gangt jag ater offentligt,,,, Naring och vitaminer my ass! Finns nog plenty inbaddat i min kropp,,, Tror nog att jag,,, en valgödd vasterlanning,,, klarar mig atminstone till jul!
  • ringde den fördömda bovarden igar och papekade att nya portnycklarna inte fungerade,, han beklagade och svor över dom dar djavla vallingby las och lovade leverera nya under dagen vilket han gjorde,, CHECK,, kollade upp svininfluensavaccin var, hur och nar,,, CHECK,, packade ner harry-dvd till cool tant, tröja som ska lamnas tillbaks till affar samt klassfoton som ska returneras,,, CHECK,,
  • sen var det inget mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0