total oglamour

Just nu kanns mitt liv totalt oglamouröst,,, sa langt fran glamour man bara kan komma,,,
Det stör mig,
Det ar inte direkt sa att jag vill ha glamour men det kanns som om det borde finnas nagon slags skala mellan glamour och oglamour,,
Det kanske ar för att skillnaden blir sa uppenbar nar jag vet att langafarbrorn ar pa romantisk weekendtrip i ett varmare land med sitt hjartas true love medans jag sjalv ska tillbringa dagen i tvattstugan, ensam, i ett kallare land,,
Stackars mig!
En riktig smalanning uttalar förövrigt korv "kaaaav" (fast med ringar över a;na),

Det enda som tröstar mig i min tröstlösa tillvaro ar att jag haller pa och lyssnar mig igenom Millenium-trilogin,,, har hunnit till sista boken nu och den kommer jag knappt ihag alls sa det ar riktigt spannande,,
Önskar jag var Lisbeth Salander,,, vill ocksa ha nagra miljarder pa kontot och kunna köpa en 21-rummare för 25 miljoner,,
Men jag ska val ga och festa till lite med mina nudlar,,
Det finns faktiskt dom som inte ens har nudlar,
Jag ar tacksam,
Helt utan ironi,
Skulle bara inte skada med en liten, liten touch av glamour,,,

Kommentarer
Postat av: Goldielocks!

Hemma-spa?!!

Det är lite lite glamourigt!

Och när du sitter där med ansiktsmasken på, se till att du har en lampa lyssande rakt i fejjan. Så känns det som du är på solsemester samtidigt!

Och varför inte lite panflöjtsmusik i bakgrunden?! Det har ju alltid varit din favvomusik. Och Björnes förstås!

2009-10-31 @ 13:04:26
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0