utvecklingsteoretiska funderingar

Inatt var det jobbigt,
Drömde att jag var sa himla vacker,,,,
Vart jag gick sa nastan svimmade folk och det gick inte att prata med nagon som vanligt,
Det var besvarligt,,,, tur att det bara var en dröm,,,

Annars har jag sovit och sovit och sovit,
Ingen bra sömn utan mer nagon slags sockerkoma,
Nasta vecka blir det som sagt avgiftning och vilken bra tillfallighet att jag fick en liten pase med nyttiga teer, bla detox-te, igar nar Kaffeknappen var hos oss pa kontoret och försökte salja in sig,

Det har med socker verkar ha en föryngrande verkan rent mentalt,,,, tyvarr inte kroppsligen,,,,,
jag ar nu tillbaka pa refresher- och banana skid-stadiet,,,
Om jag inte gör nagot at saken i detta nu sa kanske jag snart börjar samla pa doftsuddisar och startar ett lunar-konto,,
Vad hander egentligen nar kroppen föraldras och sjalen föryngras samtidigt,
Var och framförallt hur slutar det,
Möts de tva kurvorna liksom pa baksidan och blir man da en liten punkt?
En valdigt gammal liten punkt, mentalt som ett nyfött barn,,,,, ett tomt karil som jag tror Freud sa,,,,,,

Fredag idag och man vet aldrig hur den dagen blir,
Egentligen ska jag sta pa en massa med chefen men jag kanner mig inte representabel,
Om vi överhuvudtaget far tid sa far langafarbrorn ga dit,,, han ar mycket mer försaljare an vad jag ar,,,,

Förresten blir det storstadning pa söndag sa ni vet ni som ar berörda!
Och tvatt,
13-16,
Obligatorisk narvaro,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0