we had joy we had fun

Jakla tur att man inte slösade bort nagon tid pa den dar fotbollsmatchen igar!
Jag minns fotbolls-vm 1994!
Ahhhh!
Those were the days,,,,
Jag och tyskvaninnan sprang och kollade matcherna pa krogen,
Kvartsfinalen mot Rumanien sag vi pa Berns och dar fick man en gratis öl varje gang Sverige gjorde mal,,,
bara det att det gick till straffar,,, och personalen fortsatte att hiva ut öl för varje straff som Sverige satte,, vi hann nog fa en 4-5 st innan nagon ansvarig insag vad som hande och sa ifran,,,
Och Hakan Mild!
Jag förlater honom aldrig,,, han MISSADE sin straff,,
Vi trodde det var kört,, igen,,,
Allt hangde pa Ravelli och jag minns att jag satt pa huk pa golvet och blundade och höll för öronen och att jag kande pa vibrationerna nar han tog straffen och vi vann!
Taket lyfte och alla alskade alla!
Sen blev det bad i fontanen pa Sergels Torg!

Och sen blev jag gammal,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0