familjeplanering

Diskuterade eventuella barn med langafarbrorn haromdagen,
Fran att ha tagit bestamt avstand fran allt barnskaffande whatsoever sa har langafarbrorn nu bestamt sig för att efter 30 ska han ha en son,
Han vill helst ha en surrogatmamma för han vill ABSOLUT inte ha barn med tva manshatande flator,,, ALDRIG I LIVET, som han uttryckte det,
Hans son ska ta över hans krona och det skulle kanske bli problem med det da,
Jag sa att surrogatmamma verkar krangligt och osakert med alla hormoner och sa som gör att surrogatmammorna angrar sig titt som tatt och da har dom plötsligt alla rattigheter pa sin sida oavsett alla papper och avtal och kontrakt som har skrivits pa,
DU KAN FÖDA MITT BARN! kom han da pa,
Nja, sa jag (lite smickrad dock), jag har nog aldern emot mig (attans medelalder),,,,
,,,,,,
MEN DU KAN JU TA DOTTERN! erbjöd jag generöst, da blir jag mormor till ditt barn!
JA! VILKEN BRA IDE! DA FAR VI BLODSBAND! utbrast han gladjestralande,

Litet smolk i gladjebagaren;
dottern var inte lika entusiastisk,,,, mierda,, dar sprack det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0