hög, högare, högst,,,,, höjdardag!

Snart ska jag till lovelyrita, min basta tandlakare, och sa ska hon fa pyssla med sitt ett tag och under tiden ska jag trippa ivag med lite lustgas!!!!
Man maste passa pa och flumma till det lite nar man har chansen,

Inte nog med det,,,,
dessutom slipper jag morgonruschen pa jobbet och arbetsdagen blir kortare,,,
Vilken höjdardag!
Och sen kommer den dar trevliga sonen och vi ska diskutera Flugornas Herre och den globala fattigdomen och jag maste saga att samre samtalsamnen finns det,,,,
Det ar som att hela jag far vara med idag,,,, fran drogcentrum i reptilhjarnan till mitt högt utvecklade intellektuella jag,,,

Jag mar ovanligt bra just nu och kanner hopp inför framtiden!
Jag sover bra pa natterna och har gott om energi och tycker mer om mig sjalv an vanligt,
Hittills ar jag nöjd och stolt över sonens insatser i skolan och han verkar ocksa ha kommit ur sin tillfalligt tjuriga fas,,, man kan prata med honom nastan som en vuxen manniska,,,
Dottern sköter sig pa sin kant och gör ett toppenjob med Östermalmstanterna,
Doriskatten har börjat springa till skogs och doftar ljuvligt! Som kantareller och barr och mossa,,,
Sonen ar övertygad om att hon har hittat nagot eller nagon dar i skogen,,, eftersom hon verkar ha bytt utomhusrevir,,, man maste ga bakom huset och ropa lange, lange innan hon kommer galopperande och pinglande,,, hem kommer hon i alla fall hittills och det ar huvudsaken,,,,
Sen ligger hon pa soffkanten snett ovanför mitt huvud och sover och doftar skog och det kanske ar darför jag sover sa bra!!?

Nu maste jag packa ihop mig om jag ska hinna!

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0