holy mercy jag dööööööör!!!!!

Satt kvar pa jobbet igar och höll pa,,,, helt onödigt men kunde liksom inte slita mig,,,, kom hem sent och isang annu senare och nu har jag bara sovit i typ 4 timmar,,,
Ar anda ratt vaken,
Fick höra igar att det av somliga upplevs som jobbigt och oerhört störande nar jag dunsar och smaller omkring pa morgonen,
Fick demonstrerat för mig exakt hur hart jag smaller i dörrar och skap och det var verkligen granslöst,,, helt tokhart,,,,
Försökte förklara att hela uppvakningsprocessen och göra-i-ordning-mig-processen och komma-ut-genom-dörren-processen för mig kan liknas vid en förlossning,
Att jag liksom bade föder och föds,,,, samtidigt,,,,VARJE MORGON!
Det ar mitt onda jag som föder mitt vakna och normala jag och man kan saga att det pagar anda tills jag far min första kopp kaffe pa jobbet,
Nar jag sen har druckit upp kaffet vill jag ofta rent spontant ga hem,,, vilket ju ocksa kan ses som en sund reaktion efter en förlossning,,, man blir trött av att föda,, och födas,,,
Den varsta fasen for omgivningen,,,, da krystvarkarna ar som djavligast,,, verkar anda vara ungefar precis innan jag tar mig utanför ytterdörren,
Min kontroll över mig sjalv ar da obefintlig, likasa min sjalvinsikt, och kanske later jag da en smula,
Jag ar som jag sa till dottern ingen scientolog som föder i tysthet,
Och det ar plagsamt,
En förlossning helt utan bedövning och försök att vara tyst da den som kan!!!!

Idag ar jag dock ovanligt vaken av ren radsla för att störa,
Vi far val se hur dagen blir,
En dalig förlossning kan ju fa konsekvenser för alla inblandade,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0