its a sin to kill a mockingbird

Dalig natt,
Först drömde jag ohyggliga saker som att bastachefen blev giftmördad av nagon liga, typ ryska maffian, och det var ung, som nar Anna Lindh dog löpsedelsmassigt och sa,,, oj,oj vad jag grat men bade langafarbrorn och spanska inkvisitionen verkade inte ta det sa hart och första det sorgliga i det hela,,,
usch! ryser nar jag tanker pa det
Sen vaknade jag och madde illa och trodde att jag skulle spy, lag och svalde och svalde i en kvart innan jag somnade om sen hörde jag inte alarmet sa nu ar jag sen,

Idag kommer överbossen pa personalmöte kl 15,,,, kanns bara sa ointressant,,,,
Jag har ju haft den chefen förut och har saledes bade hört och sett henne prata,,,, THE ICEQUEEN,,,, skinntorr liten norrlanning,,,,

Sonen och jag laser för tillfallet "To kill a mockingbird" och det ar riktigt kul,
En barndomsskildring,,, och sana ar jag ju lite svag för,,, som utspelar sig i den amerikanska södern,, vet inte riktigt nar, troligen pa 50-talet men det skulle ocksa kunna vara under depressionen före andra varldskriget,,
We like it anyhoo,,
Det ar svart att lasa högt pa engelska, later inte sa bra, man anvander liksom munnen och tungan pa ett helt annat satt och det tar ett tag innan man kommer in i det, men sonen ar talmodig,, tur för honom,,,

Annars kanner jag mig lattad för igar betalade jag rakningar och gjorde budget och det kanns som om det ska halla den har manaden,,, kanske blir lite pengar över till jul! Och det innebar att julen genast blir lite roligare att se fram emot!
Jag alskar jul! Nar jag har rad,,,
Men nar jag blir president ska jag införa att julen bara firas vart 4e ar,,, som os,,,,
Sa far man langta lite,

Nu blev det brattom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0