jag eller jag?

Det ar lite lustigt,
Jag skriver ju vanligtvis ett inlagg sahar i ottan,,,,
,,,,bara det att nar jag kollar min blogg lite senare pa dagen sa ar jag lika nyfiken och blir lika glatt överraskad som mina andra (3-4?) lasare,,,
Det ar som att det inte ar JAG som har skrivit,
Det maste saledes vara mitt ALTER EGO,,,,, ANDROMEDA!!!??????

Ond eller god det vet jag inte,
En kul typ tycker jag sjalv,,, vet hur man far mig att fnissa uppenbarligen,,,,
Jag fnissar belatet at mina egna inlagg som jag skriver innan jag sjalv ar riktigt vaken och som jag sen bara glömmer bort,,,

Och nu blev det lite lustigt igen,,,,
för den som skriver i detta just nu ar ju utifran ovannamnda resonemang sett inte JAG,,,, utan THE OTHER ME,
Jag tycker anda att mitt andra jag verkar ratt snallt,,,, inga uppenbara spar av evilness inte,,,,
Sa brukar det ju annars ofta vara,,,,
I min varld, baserad pa verklighetsförankrade tv-serier sasom Glamour och Sunset Beach, sa blir man inte sarskilt förvanad nar det dyker upp en ond tvilling eller om nagon blir besatt av det ena eller andra,,,, thats life helt enkelt,
Nu kan man ju börja fundera över mitt vanliga jag,,, ar det gott eller ont???
Maste man nödvandigtvis ha ett jag av varje sort eller kan dom vara lika?

Fragor, fragor, idel fragor,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0