lilla anna och langa farbrorn far en ny kompis,,,,, Che!

Kanner mig lite svinig i halsen,
Det killar lite och kanns allmant sjukt,
=(

Det var kul igar att doktorn kom förbi och förgyllde dagen en stund,
Annars var dagen mest bara "valdijobbifakiss" som vi brukar saga,
Vi jobbar dock bra ihop jag och langafarbrorn och igar fick vi aven forstarkning av che (som i che guevara),
Che kommer fran chile och ar forst och framst fotbollsspelare men vi har kommit pa att han ar en av dom som faktiskt kan göra lite nytta pa kontoret,
Bra kaffe kokar han ocksa!

Ska dricka min frukost och mina vitaminer, fillapixa och lyssna klart pa min bok, klappa lite katter och varda min hals,,,,
Far se om jag far nat mer gjort den har helgen,
Plugga med sonen förstas,
Det far bli som det blir,
Lite galet, spontant och oplanerat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0