Lyckad huvudvark

Sov halvbra och vaknade med dunderhuvudvark =(
Kanns som att jag varit uppe och atit men jag ar ganska saker pa att sa inte ar fallet,,,
Drömde jobbigt ocksa,
Massa invecklat med folk fran jobbet och borttappade handvaskor och awkward situations,,
Jobbigt helt enkelt,, och lite angestfyllt,

Idag ar jag och langafarbrorn alldeles, alldeles ensamma pa jobbet,
Förutom alla 78 anstallda da,
fast alla 78 ar inte dar samtidigt,,, pa en dag ar det kanske ca 35,
Det innebar hursomhelst att det inte ar tal om att stanna hemma eller komma senare,
Inte tal!
Sa tack huvudvarken för den tajmingen! Dar fick du allt till det!
Om en huvudvark var en person och dess hela syfte ar just att varka, ehuru det per definition ar vad en huvudvarks sjalva vasen (essens) utgörs av, sa vore ju en synnerligen lyckad huvudvarksperson en som lyckas fa till det pa en dessutom extra olamplig dag,,
En lyckad huvudvark saledes,
Grattis!

Jag langtar,,,,
efter nagot,,, oklart vad,,
Ar lite rastlös och kanner ingen riktig ro nanstans,
har uppenbara problem att koncentrera mig och fokusera pa jobbet,,,
Vad ar det?
Halla lilla överjag?
Vad vill du saga?
Spit it out for heavens sake!

Tillagg;
Kanner mig dock fortfarande at det maniska hallet,,, tror det ar anledningen till denna pyrande rastlöshet och vilja till förandring,,,
Snart ar det nog dags att börja spana efter Mikael fran Bergen igen,
Öppna mina ögon
punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0