om jag bara hade en strykbrada,,,,,,

,,,, sa skulle mitt liv vara det basta!

Var pa kurs igar med samordnar/gruppledar-kollegor fran alla hörn av stockholms lan,,,, det var trevligt och spannande,,,,
Ska bli 4 ggr till under ett halvar,,, kursledaren verkar klok och bra,

Annars?
Trött och en aning ur gangorna,
Hinner inte ladda upp batteriet mellan varven,
Har döpt om norrlandska tomteblosset till spanish inquisition,,, hon kan konsten att nagla upp en mot vaggen och det enda man kan göra ar att besinningslöst försvara sig och sarskilt vettigt och nyanserat blir det ju inte,,,,
Hall uuuuuuut! vaser jag till langafarbrorn genom mungipan men jag vet inte om han kommer att lyckas med det eller om det kommer att utmynna i ett litet dramaqueenutbrott fran hans sida,,,
Aj,aj,,,, spanningar under ytan,,,, stackars det lilla skilsmassobarnet som bor inuti mig,,,,

Diskutera? Tala ut?
Jomen hoppsan hejsan!
Försök göra det med spanska inkvisitionen den som vill,

DETTA AR EN TILLFALLIG FAS,
This too shall pass!

Kommentarer
Postat av: Goldielocks!

Har precis samspråkat med inte mindre än IT!

Hon hade visst ringt forna stationen idag. Visste du det?!

Har du ingen email-adress....måste ju skicka konversationen till dig så att du kan få sådana äckel-krypande-känslor som jag har just nu. Ewwww!

KRAM!

2009-09-26 @ 00:03:53
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0