sådär

Lågt blodsocker i kombination med helvetesperiod = inte det bästa humöret.... inte den längsta stubinen....
Som tur är så är det mest bara jag själv som fått lida av det.
Och så katterna förstås.
Och kanske i viss mån grannarna.
grrrrrrrr

Ändå inte en helt bortkastad helg.
Har jobbat lite.
Har rensat garderob en aning.
Har pluggat en gnutta med sonen.
Har släpat hem förnödenheter.

HAR INTE lappat och lagat.
Det är som att jag vägrar.
Så får jag gå med trasiga kläder också.

Vikten är på väg åt rätt håll men jag är inte framme än.
Är så stenhårt beslutsam så jag är alldeles chockad själv.
Mår ändå förhållandevis bra.

Inatt har jag knappt sovit något alls.
Inte bra.
Norrländska tomteblosset kommer tillbaks idag och av någon anledning är jag nervös för det.
Nu blir det räfst och rättarting och det känns som om jag är superskyldig till jag vet inte vad.
SKYLDIG!

Har lyssnat på en bra bok!
"Hypnotisören" av Kepler (?)
Blodig, psykig och bra.

Ska ha en veckas semester i mitten av oktober.
Längtar, längtar, längtar!
Vad ska jag göra då?
Lappa och laga!
Antingen gör jag det.... eller så låter jag bli i en hel vecka i sträck!
...
Kanske ska jag pyssla ihop lite julklappar!!!?
Ser inte fram emot julen i år.
Vet inte varför men jag känner mest ångest.
Kan inte allt bara få vara... måste det alltid vara något jippo på gång?

usch vad jag är trött på mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0