sockerfall

Mitt blodsocker ar emellanat valdigt lagt,
Det har sina orsaker,
Det paverkar ALLT,
Förlat dottern,,,, tycker mig skönja en pik pa din blogg,,,, satt pa den magiska skölden och skit i mig!

Har dom flesta punkterna fran gardagens lista kvar,
Röjningen av elandet i sonens rum tog all tid,
Fraga kolon
Varför tar det tre ggr sa lang tid att aterstalla ordningen som det tar för den att förfalla?????
Det ar inte logiskt,
Inte konstigt att vi, manskligheten, hela tiden lever pa gransen till kaos,,,

Sa det jag absolut inte kommer undan idag ar tvattstuga, plugga med sonen och handla,
Sen vore det superduper om jag kunde laga klader och jobba lite ocksa,

För att inte tala om att röja upp i elandet i resten av lagenheten,,, t,ex, i kladkammaren,,,

Lyssnade klart pa Von Sydowska morden igar och nu lyssnar jag pa en bok som heter Beckmörker,,,, av nagon Martensson,,,

Har ocksa, FY MIG!, bestallt tva böcker,
En om hur man blir 10 ar yngre  och sa Den vidunderliga karlekens historia som en viss person ska fa,
Det dar med 10 ar yngre kanske later fanigt,,, men den verkade vettig och jag ar intresserad av den halsomassiga biten,,,
Man lever bara en gang vad jag vet och jag ar intresserad av att leva sa bra som möjligt sa lange som möjligt,
Det ar halsobiten jag ar ute efter mer an utseendebiten,,,,
Tror utseendet hanger pa halsan och inte tvartom,,,, om nu nagon förstod vad jag skrev utan alla prickar,,,

Det blir som en lite egen och personlig touch över min blogg med alla kommatecken!
Jag börjar gilla det,

Ha en stralande dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0