whats up with the universe?

Vad ar det med veckorna nuförtiden?
Varför ar dom kortare?
Först ar det mandag,,, sen blir det fredag,,, OCH SEN AR DET MANDAG IGEN!!!!

Det var klart battre förr i tiden,

Ar ratt nöjd med mig sjalv anda,
Lyckades aldrig komma till punkterna jobba och lappa, men annars fixade jag allt,
Jag (och dottern) tvattade i timmarna atta (8),
Jag pluggade fattigdomens orsaker och utveckling med sonen,
Jag handlade

Jag lyckades aven klamma in lite vila med audiobook och fill-a-pix
samt lite ovantat en Beatles-sing-along-session
Ahhhh vad dom ar bast!
(AR inte var,,,,, för mig finns dom alltid)

Jag har sovit gott men ser inte fram emot den har veckan pa jobbet,
det ar sa svart att skrapa ihop folk,,,, misstanker att bade jag och langafarbrorn maste ga ut idag och vem ska da göra vart jobb?
Jag har verkligen inget emot att ga ut pa faltet,,,, det ar som semester jamförelsevis,,,, det ar ju bara den dar lilla detaljen med VART JOBB som ju anda maste göras och det ar bara vi som kan göra det för tillfallet,,,

Drömde festligt i helgen,
Natten till igar var jag helt otroligt föralskad samt i kombination med det regeringskritisk,
Föralskad i vem vet jag inte, men det var ömsesidigt, och regeringskritisk mot vad vet jag inte heller men jag kom ihop mig med Birgitta Dahl,,,, jag vann dock debatten och drömmen var i helhet valdigt lyckad,
Inatt drömde jag att jag var pa hemmafest hos nagon,
Nagon övertalade mig att ta pa mig ultrapoppiga klader i blondinbellasize, jag var tveksam men lat mig övertalas, det mesta av kroppen fick inte plats i kladerna,
Naval,,, festen avlöpte och jag tyckte val inte att jag gjorde bort mig namnvart,,, men sen dan efter sa visade det sig att jag hade varit tokfull och bla seinfeldsnubben fran jobbet ringde och sa att han hade fatt hjalpa mig pa toaletten!!! LAGG AV!!!!! vralade jag sa upprört att jag vackte mig sjalv,
Mindre lyckad dröm,

För den intresserade,
Mina morgonsurfningsrutiner;
  • aftonbladet inklusive vadret
  • expressen
  • onekligen,blogspot,com
  • bloggfrossa,blogspot,com
  • lockedinneverland,blogg,se
  • privat blogg
  • min egen blogg (sjalvgod som jag ar sa roas jag omattligt av att lasa mina egna visa ord i efterhand)
  • blondinbella,se (morgonrutiner bryter man inte sa latt)
  • englasshowroom,com (se ovan)
  • privat blogg
  • alltjagintesager,blogspot,com (for att hitta lanken till,,,, se nedan,,)
  • vadeau(?),blogspot,com
  • blogg,se
Ibland aven;
  • carolina gynnings blogg
  • pernilla wahlgrens dito
  • dn,se
thats about it
detta tar en dryg halvtimme och det ar vad som kravs för att jag ska bli vaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0