me against the computor

Nu ska jag se om jag kan överlista min dator
Punkter kan man tydligen inte skriva, da far det bli som en bok av Jose Saramago, vi kör komma stallet,,,,,,
jag menar nu inte stallet sasom en hastbostad utan tank med tva prickar över vilket man inte heller verkar kunna göra,,,,, ö gar daremot bra,,,,,

Igar var langafarbrorn ledig,,,, nagot jag fasade för innan men sen visade det sig vara en lugn och bra dag igar sa det var ingen fara,,,,,
Tyvarr ar det ocksa en indikation pa att IDAG kommer att bli varre,
men nu ar vi ju tva,,,

Kommatecken ar egentligen ratt fina, rent estetiskt,
dom ser ocksa ut som dotternspojkvan sag ut nar han hoppade bungy jump förra veckan,
det var inte mycket mer vi sag av honom pa bilderna dottern tog, tur att man kan förstora,,,
(sa har han ju ocksa synnerligen lagt BMI, ar liksom ibland mer 2D an 3D,,, vi har lite lost pratat om att vi ska dela pa mitt överskottsBMI,,, det skulle latt racka till oss bada och snygga skulle vi bli ocksa,,, mer som tva utropstecken i fetstil,,, typ löpsedelsrubrik,,,i relief,,,,)

Bra igar var ocksa min lilla cometogether med sonen da vi gick igenom skolan so far och han visade mig hur jag kan halla lite koll pa honom via fronter,com,
Da maste man dock kunna skriva punkt,
Han ska lasa en klassiker och har valt Flugornas Herre,
klassisk klassiker och analysobjekt,
Lattlast och spannande ar den ju ocksa sa jag tror han grejar det punkt,

Sjalv har jag antligen last ut Blindheten och den rekommenderar jag trots dysterheten och melankolin den ingav,,,
Jag tycker det kanns lite som blindheten bade pa jobbet och hemma ibland,,,, mansklighetens förfall,,,, det korta klivet fran ordning, regler och civilisation till anarki och kaos,

Nu ska jag lasa Parfymen som jag verkligen borde ha last for langesen men jag har kant mig sa dar bagdadcafe-anti nar det galler den,,,,
sa dar lite obstinat jag kan bli nar det ar nagot som alla sager ar BARA SA BRA!
Typ Liza Marklund, Mannen som kunde tala med hastar och Stieg Larsson-böckerna (som jag for ovrigt tycker passar battre som film,,,, som james bond,,,, hur kul skulle det vara att lasa?),,,
backtotopic
Fick Parfymen av dotternspojkvan for han tycker att jag bara maste lasa den och da ar jag ju faktiskt tvungen!
Kanske kommer jag att kanna igen mig,,,, jag ar ju den luktkansligaste jag kanner,,,, pa lite gott men oftast ont (alla dessa manniskor som verkar starta dagen med att tugga pa gardagens lökrester och som verkar trivas med att ga omkring och lukta HARBOTTEN och HUDFLAGOR,,,
Apropa det,
Igar var det liiite jobbigt pa jobbet,
En kollega som brukar vara ute pa faltet skulle vara inne för att hjalpa mig
Efter ett tag uppdagades det att hon stank,
Bajs, sopbil och dylikt,,,
Hon verkade inte vara medveten om det,,,
Vad gör man da!
Ursakta, du stinker,,,, du skulle inte vilja ga och ta en dusch?

Igar fick jag en filofax pa jobbet,
Nu ska jag planera in att jag ska maila bilregistret,
Kanske kommer det inte att ske förran vi ar fulltaliga pa kontoret igen och allt har lugnat sig lite,
Men da (a med ring över)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0