mitt splittrade jag

Så.
Nu har även jag tagit del av vad jag själv skrev imorse.
När jag tänker på saken så tror jag att jag också har ett ondskefullt alter ego.
Men nu pratar vi om en TREDJE personlighet.
Och den otrevliga typen brukar träda fram någonstans emellan mitt inte riktigt vakna, smålustiga jag och det klart medvetna och superintelligenta jaget som sitter här och nu.
Den typen svär och snubblar och har noll tålamod och är klantig och klumpig och fumlig.
Den är hopplös helt enkelt och alla andra i dess närhet blir också på dåligt humör.
Lyckligtvis brukar inte så många råka ut för det jaget.
Förutom jag då.

Nu ska jag samla ihop mitt splittrade jag (som den högfärdige oxfilén i älskade, bästa Tage Danielssons saga) och stjälpa i mig en nutrilett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0