Åh Bounce, Bounce, Bounce!!!

Det är bara för sorgligt att dom lägger av nu.
Det är smart och naturligt men ändå alldeles übersorgligt.
Dom var såklart alldeles fantastiskt bra igår i Globen.
Säng-dansen från Gökboet. Så totally mental. Kusligt institutionsaktigt.
Dom är så bra så man blir bortskämd och liksom vänjer sig... vissa nummer blir nästan lite tråkiga och man tänker att ja,ja... that's it... MEN DÅ klämmer dom till med något som slår allt annat på ett så himla typiskt bounce-aktigt sätt..
Jag säger bara.... "publik"-dansen!!!
Jag säger bara det.
Sen säger jag inte mer för att inte avslöja för mycket ifall det är någon som ska se dom ikväll.
Frågan är bara vem och vilka som ska ta deras plats.
Någon måste bara göra det för annars blir det alldeles för tomt.

Nu ska jag promenera till jobbet och jobba en smula.
Imorgon naturkunskapsplugg med sonen.
Nu dör datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0