Bounce!!!

Tjoho!
Idag är en BRA dag!
Dags att inkassera julklapp!
Bästa dotternspojkvän har fixat biljetter till Bounce-föreställning i globen.
Avskedsföreställning.. vilket känns liiite jobbigt för ett skilsmässobarn... men jag ska försöka att inte tänka på det förrän efteråt..
Jag fattar bara inte hur Globen och Bounce går ihop.
Vad har dom hittat på den här gången?
Blir det skum-party igen???
Jag är förväntansfull!

Men först en alldeles för kort arbetsdag med alldeles för mycket jobb.
Ska på hembesök i Akalla bl.a. och det är kul.. kommer ut alldeles för sällan..

Gick från Bergsgatan 5 till Stora Mossen igår efter jobbet.
Orkade inte gå längre eftersom jag kom iväg så sent från jobbet.. men det kändes bra att jag åtminstone gick dit.
Den här veckan har hittills inte varit så bra promenadmässigt.. det har kommit andra grejer ivägen.. men jag tänker INTE ge mig!

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Ha så kul på Bounce! Jag är avis!

2010-04-23 @ 14:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0