grrrr

Dagens utmaning:
Försöka vända försovningsfiaskot och därpå medföljande urusla humör och göra en bra dag av det här eländet.
En minut i taget. Ett andetag i taget. Utan att slå någon/något (mig).

Gårdagens "jag-vill-gråta-men-vet-inte-riktigt-varför":
Avatar.
Jag vill se den igen och den gången vill jag lämna den där inre viktighetsministern till kliché-polis som hela tiden sitter och påpekar det uppenbara och som inte bara kan ta en underbart härlig film för vad den är... alltså INTE verklighet...
Avatar var underbar på alla sätt!
Jag önskar att vi människor hade mer talande öron.
Och jag tänker också börja fräsa som en katt när jag tycker att någon har en tråkig attityd.

thats about it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0