Hej Guldlock!

Jag blev själv rädd när jag läste din kommentar och såg vad jag hade skrivit.
Man vet ju aldrig med mig och alla mina andra jag sådär på morgonkvisten.
Såklart menade jag it-avdelningen.
Jag ringde dom kl 08.00 och dom verkade inte veta någonting om någon datakrasch trots att alla vi andra kunde läsa om det i tidningen.
Dom skulle återkomma.
Det har dom inte gjort.
En himla tur att det bara var min dator på hela kontoret som drabbats.
Hör av dig när du kommer. Jag har ingen framförhållning.
(tyckte det var bättre att svara såhär än i mitt eget kommentarsfält... och din egen blogg är ju sorgligt ouppdaterad så där vet man ju inte om du läser)'

KRAM KRAM

P.S.
Långafarbrorn är nu i Göteborg.
Spännande!

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Jag vet att min blogg skriker efter uppdatering. Men det känns inte som att det händer något i mitt liv värt att omnämnas. Och jag har inte ett lika roligt andra jag som du...

Men, tristessen är stor just nu - så det kan hända att uppdateringar kommer.



Har kommit av mig i min promenering förresten. Suck. Men kom faktiskt precis från gymet. Och är ju lite av en allt eller inget person. Så kanske kommer igång med promisarna redan imorgon igen. (Detta är menat som en sporring till dig, inte en anledning att få dåligt samvete!!! Viktigt att poängtera!) Promenera mera! :)



Jag hör av mig när jag är i stan. :)

2010-04-22 @ 21:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0