idag

Idag skulle jag bara vilja vara hemma men nixpix det går inte!
Jag måste in och få lite gjort på jobbet.
Förutom att jag har mycket att göra där så handlar det om att jobba bort mina sjukdagar.. jag vill inte ha karens!

Det blir inte så många timmar idag för jag är sen i starten och sen ska jag på bio kl 18 med dotter, dotterspojkvän och vresiga gubben.
Vi ska se Avatar!
C'est cool!

Nu ska jag mixa ihop morgonsmoothiesen och trixa ihop lunchlådan.
Det blir ungefär precis som vanligt.. varför överge ett vinnande koncept??? (innan man spyr på det)
Möjligen blir det lite färska jordgubbar både i smoothie och lunchlåda eftersom jag kom över det billigt på daglivs igår.
Dom smakar säkert ingenting men dom är fina att se på.

När jag någon gång hinner och har lust ska jag googla lite efter mer raw-recept.
Det blir ju lite ensidigt.
En sallad kan ju vem som helst slänga ihop.. det ska vara med lite mer finess än så..

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Glad Påsk! (Trots att den nästan nästan är över).



Jag ska också gå och se Avatar idag!

OM jag inte får ett samtal om vakt på sjukhuset innan klockan 15. I sånt fall blir det jobb åtta timmar och Avatar imorrn.



Hur som haver.

Er påsk verkar ha varit mysig!

Kram till er!

2010-04-05 @ 11:44:57
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0