men åh!

Min jobbdator har kraschat!
Och jag är rätt beroende av den eftersom vi inte har någon direkt vettig dator här hemma.
Jag tror det är något med windows.
Det går inte att öppna program, inklusive internet explorer.
Vilken tur att jag alltid jobbar på jobbservern så att alla dokument finns kvar.
Det är bara så segt.
Nu måste jag ringa it och dom är inte precis snabba.
Och dom andra datorerna på jobbet är alldeles för få och alldeles för långsamma.
Tekniken och tingen är emot mig.

nu ska jag gå in på livetslotteri på rädda barnen och få lite perspektiv

....

nu gjordet jag det och först blev jag född i Indien och sen i Angola.. men sen drog jag en vinstlott och hamnade i Frankrike..

....

Idag ska jag gå på kurs i gudsförgätna Täby  på eftermiddagen... handlar om arbetsmiljö och jag vet,vet,vet att det är himla viktigt och angeläget men.. tyvärr också väldigt,väldigt tråkigt.
Tycker jag.
Jag har andra saker att göra.
Miljoner andra saker.

Och långa farbrorn kan inte komma hem!
Han sitter där och försmäktar i Egypten, stackarn!
Attans vulkan.
Men lite undrar jag.
Är det någon som verkligen har sett det där vulkanmolnet???
Solen har ju skinit varje dag utom igår.
Det vore ju lite coolt domedagsaktigt om det började regna svart.
Opraktiskt men ändå så 2012.

...

måste rusa

eller åtminstone gå raskt!

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Hjälp. Jag läste denna meningen och fick kalla kårar längs ryggen:

"Nu måste jag ringa it...."

Jag trodde för en sekund att det var IT (den) och inte it som i datagrejs. Jobbigt sätt att vakna på. Känner mig lite stressad nu...



Hoppas det löser sig med datorerna!



Guldlock i stan 29:e april till 5:e maj. Ses? :)

2010-04-22 @ 08:23:20
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0