mierda!

Försovning.
Igen!
Kommer inte att hinna i tid.
Visserligen var jag kvar på jobbet igår till nästan 19.00 så man kan ju se det som någon form av flex..
Men jag skulle verkligen behöva vara där nu på morgonen.
Får ringa little-miss-sunshine istället för jag kommer definitivt att bli se!
Mierda!
Ont i magen har jag också =(
Hallå kroppen!
Kan du samarbeta lite nu va!!!?
Massor att göra idag.
Och imorgon.
Och fram till pensionen.
Gick från jobbet till Alvik igår.
Lite kortare än vanligt men jag gjorde en social grej av det och poppade in hos spanska inkvisitionen som håller till under Tranebergsbron.
Blev kaffe och babbel i tre timmar.

Idag blir det nog ingen promenad.
Min coach, sonen, har beordrat mig att hjälpa honom med skolarbete istället.
Han vara chefen!
Och det är inte varje dag han ber om hjälp nuförtiden så det är ju en ära!
Jag sa att jag gärna hjälper honom om han bara  berordrar ut mig på promenad imorgon igen.
Han får inte glömma den viktiga biten!
För risken är stor att jag själv gör det och återfaller i gamla inaktiva vanor.

Nu ska jag skynda mig så kanske, kanske jag inte blir så rackarns sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0