Ms Zzzzleepyhead

Jag har sovit och sovit och sovit.
Slutade tidigt igår eftersom jag var ute på hembesök och åkte direkt hem.
Satt en stund i solen på balkongen men sen gick den definitivt i moln och då skulle jag bara lägga mig en stund och vila på sängen och ... tja.. nu är det en annan dag!

Underbart med hembesök!
Jag blir alltid så glad och upplyft av det.
Jag erkänner.
Jag lider uppenbarligen av en böjelse för små tanter och farbröder.
Pensionärs-feticshism.
På en mycket platonisk nivå.
Ev. börjar också att förvandlas till en liten tant. Dement och upprepande.
Eftersom jag har en känsla av att jag tjatat om detta några gånger förut.
Men det kan ju inte nog betonas!

Apropå den där svackan i lördags.
Den övergick sen i en .... vad kan man nu kalla motsatsen till svacka???.. jag googlar... hittar inget bra....
Svackan övergick hursomhelst i ett... uppåtsving..!!?
Jag och bästa dottern (som är precis som jag minus skavankerna... en förfinad variant..) åkte till Globen och spanade in Bounce's absolut sista föreställning!
Ståplats-biljetter den här gången.
Och även om det var vissa bitar som vi inte såg så bra.. kortisar som vi är.. så var det andra bitar som vi såg extremt bra... svett, ansiktsuttryck, pormaskar, MUSKLER...

Nu har dottern klurat ut att allt inte är över riktigt än.
Bounce har några uppträdanden inbokade sen tidigare under året.
Vi funderar på att ta oss till London i sommar och se Gökboet.. Så slipper man gräma sig resten av livet för att man missade den..
Vi funderar som sagt.

Bounce och pensionärer och lyckan är gjord!


Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Dax för uppdatering ;)

2010-05-01 @ 20:11:36
Postat av: Anonym

Ska du säga!!!

2010-05-02 @ 12:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0