svacka

Nä.
Det blev ingenting av någonting igår.
Den stora och övermäktiga tröttheten slog till innan jag hann iväg.
Så det blev bara till att ligga och slappa och lyssna på böcker.
Och det var väl det jag behövde.
Satte klockan tidigt idag istället för nu måste jag iväg till jobbet och hämta dator och fixa och faxa lite.
Och sen hem till sonen och naturkunskapsboken.

Dom snälla människorna jag bor med (dotter, son och dotterspojkvän) har snälleligen släpat upp en massa bråte på vinden. Bl.a. ett stort köksbord som stått liksom på kant i vår minimala hall sen före jul.
Och på måndag ska vi tvätta efter en månads tvättstrejk.
Vet inte varför vi har strejkat. Det bara blev så. Och ju längre man skjuter upp det desto... ja... tvätthögen blir ju liksom inte mindre med tiden..

Idag blir en bättre dag än igår!
(men jag tror lite av min deppighet beror på Bounce... jag är ett sånt überskilsmässobarn när det kommer till avsked i alla former.. jag vet att dom kommer att stå på scenen ikväll och jag vet att det är sista gången och det är bara så attans supersorgligt... igår kväll ville jag bara åka in och ruinera mig på svartbiljetter och se dom en gång till! Jag hoppas dom kommer att ge ut någon dvd så man kan få påminnas liiite om hur bra dom är... även om det ALDRIG kan bli samma sak...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0