those little things

Nu ska jag åka till jobbet och jobba, jobba, jobbbbbbba!
Jag ska sitta i chefens rum så kanske jag inte blir avbruten hela tiden.
Jag har nämligen full insyn på mitt kontor.. omöjligt att låtsas att man inte är där..
Jag ser fram emot att jobba.
Jag vill verkligen kavla upp ärmarna och plöja igenom alla högar.
Tre dagar har jag på mig. Idag, söndag och måndag.
Imorgon på påskafton ska vi såklart ut till mamman på värmdö.
Nu ska jag bara fixa ihop lilla lunchlådan.. det blir samma sak som igår för det var sju-u-u-u-kt gott!!!
Och smoothien med mango, banan, apelsin, mandelmjölk, kokosfett och gojibär skulle man kunna döda för!
Den här maten jag försöker äta nu är mer än bara übernyttig... man blir också lite hög av den... av ren glädje!
Den är så vacker och enkel! Och god!

Igår somnade jag ganska omedelbart när jag kom hem.... kanske vid 19-tiden...
Har nog varit uppe och vandrat och ätit choklad inatt.. men huvudsakligen har jag sovit!
Känner mig utsövd!

Nu är batteriet slut!

Fortsätter att lyssna på Flickan från ovan!
Med mina fina lurar i min fina fina nya telefon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0