typ ingenting

Äntligen äntligen fredag!
Den här vårtröttheten tar knäcken av mig!
Hur länge brukar den sitta i?
Tills sommartröttheten anländer..? För att avlösas av hösttröttheten och sen gå över i vinterkraftlöshet???
Man är ju alltid trött och alltid finns det något att skylla på.
Men jag tror faktiskt att vårljuset suger lite extra energi.. och att man upplever det lite extra jobbigt eftersom man egentligen tycker att man borde bli ultrapigg och överlyckligt liksom sprätta omkring när den långa, långa vintern äntligen ger med sig.
Höstutmattningen kan man liksom kombinera med tända ljus och myselipys.
Vårtröttheten gör bara att man känner sig socialt missanpassad..

jobbet rullar på
Jag försöker och försöker att få ordning på strukturen och effektiviteten.
Mitt jobb består av så många bitar och det är knepigt att prioritera eftersom allt är lika viktigt och tiden inte räcker till.
Nu ska jag i alla fall få lite avlastning av den spanska inkvisitionen och det är jag glad för.
Jag känner hur handlingsförlamningen börjar släppa.
Idag ska jag överlämna en av mina buntar på skrivbordet till henne.

Och semstern är spikad.
5 veckor i sträck ska jag ha.
Med start 14/6.
Det blir tidig semester eftersom jag och nyachefen var tvungna att komma överens och eftersom jag nödvändigtvis ville ha en lång semster.
Det gör inte så mycket för då är det inte så långt kvar.
Planer har jag. Men dom tänker jag inte skriva om här. Än.
Men bra blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0