appendix

Ett litet tillägg till nedanstående inlägg.

Det kanske inte är så mycket nu egentligen.
Jämförelsevis.
Det kanske mer är jag som inte tål något.
...
Det lät inte så mycket när jag själv läste.
Men överhopad känner jag mig likväl.

Har i alla fall läst böcker!
Lugnt och metodiskt plockar jag en efter en i bokhyllan. Check ,check, check.
Det stillar nerverna lite. Både själva läsandet och att kunna göra mig av med böckerna sen.
Jag kommer tyvärr inte ihåg vad jag har läst.. ingen särskilt märkvärdigt bra.. men det gör att hjärnan får vila lite och det känns bra.
Till resan har jag faktiskt gått och köpt ett gäng nya pockisar. Fast jag egentligen har köpförbud.
Kommer inte ihåg vad dom hette heller.
Korttidsminnet sviktar, jag blir nästan hypokondrisk.

En till sak.
Nu i veckan ska jag försöka gå till Victoriahuset i Bergianska Trädgården och spana in när jättenäckrosorna blommar. Man måste pricka in precis rätt dag och dom blommar bara på kvällen.
Lite magiskt... sånt gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0