Dotter kom hem...

... för jag längtar efter dig...

Kom innan sommarn är slut lilla dotter..
Åskan har gått
Och om kvällen blir det mörkt
Stjärnorna syns nu på himlen igen..

Jag är ett vrak.
Halsen gör för stunden inte ont p.g.a. värktabletter.
Det är resfebern som gått in i ett kritiskt skede.
Får se om jag överlever krisen.
Rent mentalt.

Nu  kom i alla fall sonen hem och godkände mina bröllopskläder.
Jag tror han var ärlig.
Han sa att han inte skulle skämmas.
Får väl lita på det.

Dottern är i Göteborg och hälsar på den där nya pojkvännen.
Och kanske är det lika bra.
Så kan jag go mental bäst jag vill.

Kommentarer
Postat av: Social Marketing

good site, need more information! Thank you

2011-05-16 @ 07:57:32
URL: http://social-marketing.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0