drama

Jag tror allvarligt aldrig det varit sån cirkus som det är på jobbet just nu.
Aldrig.
Gråtande chef och gråtande kollegor.
Anklagelser  och insinuationer och svarta ögon.
Och ovanpå det en fnissande che.

Själv står jag som ett träd mitt i och förundras.
Galna människor! Everywhere!

Imorgon kanske det smäller på Östermalm.
Little miss sunshine och spanska inkvisitionen är vad man kan kalla a match made in hell.
Det smällde lite idag.. smäller det imorgon också så kan konsekvenserna bli allvarliga.
Herregud.

Jag är skilsmässobarn.
Jag tyar inte.
Kan vi inte alla bara vara sams?????

Vi sätter oss i ringen och tar varann i hand,
vi är en massa syskon som tycker om varann...

Kommentarer
Postat av: Guldlock

spääääännande!

just när man trodde att Stationen hade blivit "a better place" så blir det alltså värre än någonsin...



tur att du får rymma till kanada snart!

2010-08-20 @ 09:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0