knorr

Pratade med långafarbrorn igår.
(Det var kul, han mår bra. Tror han ska bli lycklig av att sälja försäkringar. Jag säger bara....HA! Ambulanssjukvårdare är vad han ska bli, han har bara inte kommit på det själv än. Långa farbröder behövs i akutsjukvården!)
Han tyckte hursomhelst att det var kul att jag hade gjort comeback med bloggen.
Den är så cynisk som han sa... vilket tydligen var bra..

men hallå!
han har ju nollkoll på mig!

Jag som är en sån in i märgen positiv människa!!!

Det bara inte låter så.
Det blir inte samma komiska knorr om man är positiv.
Det blir mer av en frikyrklig knorr.
Hur kul är det???
(ganska kul faktiskt när jag tänker efter.. fast på ett heeeelt annat sätt..)

Kommentarer
Postat av: Danialkaja

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2012-01-09 @ 07:53:28
URL: http://danialkaja.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0