let the adventure begin!

Är såklart bombens (hoppsan! kanske ska försöka undvika såna uttryck det närmsta dygnet!) trött och sådär lagom entusiastisk.. men egentligen är allting bara bra...
förutom.. 4 kåvepenintabletter senare har den rostiga kniven blivit till en kittlande fjäder...

hostvarning?

Ska jag behöva åka interkontinentalt med en gammal rethosta som ressällskap???

Orka!!!

Jag har sådär en 50 + 30 ml cocillana som jag tänker ta med mig ifallatt.
Man får ju bara ta med sig 50 ml vätska.
Det är i alla fall 5 slurkar.. och en brukar räcka rätt långt..

Förutom den gamla rethostan har jag också en gammal ost i bagaget.
Det är morbrorn som beställt en västerbotten.
Klart han ska ha ett kilo västerbotten.. bara nu inte folket i Chicago också kommit på värdet av en sån... då lär den ju bli beslagtagen som det knark den är..
(westerbottom- en svettig klump som luktar fot.. känt som det nya cracket)

Annars känns det bra med packningen.
Lagom liksom.
Sonen har ansträngt sig lite för att se proper ut under resan (och inte så "nyrekryterad till al quaidaträningsläger-aktig".)
Han ser ut som om han kommer från vilket snobbigt pojkinternat som helst.
Direkt från Ondskan.

Att man är trött nu är väl egentligen bara bra..!!?
Sova på planet låter som en strålande idé.

Det blir nog bra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0