mina ungar

Och så vill jag bara säga det...

att min son kanske är ohängd och hittar på en massa mindre smarta saker.. och jag kanske inte är direkt störtnöjd med honom varje sekund.. men han är MIN son och jag skulle inte vilja byta bort honom mot någonting och han kanske har lite mycket just nu kring sig och om sig... men han är ändå den BÄSTA sonen!

och dottern är jag så tacksam för så jag vill gråta!
Hon är min dotter och hon är fortfarande väldigt ung men jag vet inte hur jag skulle klara mig utan henne..
Hon planerar att ge sig iväg någonstans senare i år... kanske till Norge och rensa fisk.. eller till Australien och plocka frukt.. och det tycker jag låter helt super duper!
När jag säger att jag inte skulle klara mig utan henne så menar jag inte att jag vill klistra fast henne vid min sida.
Jag menar bara att hon FINNS.
Och finns gör hon ju även om hon är på andra sidan jordklotet.. så jag ska nog klara den biten också..
Jag vill att hon ska hitta sin väg och sin grej var och vad det nu är.
Och man kan ju alltid mötas på tankevägen!! Eller hur dottern!!?

Jag är väldigt tacksam för mina ungar.

Det  var bara det jag ville säga.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhhh!

2010-08-16 @ 15:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0