Och dramat på jobbet då?

jo

Det fortsätter.

Spanska inkvisitionen har nu anklagat little miss sunshine för att ha stulit en rosa överstrykningspenna.
Sparkad personal hotar med att dra dit facket på oanmälda besök.
Annan sparkad personal planerar att snacka runt hos våra kunder. Antagligen inte om hur bra vi är.

Men annars.. ganska lugnt faktiskt.

Che och jag hade hjärtklappning hela fredagen eftersom vi hade så mycket att göra.
Vi hann nästan allt.
För vi är duktiga och sjukt effektiva när det brinner i knutarna.

Nästa vecka jobbar jag bara måndag och tisdag.
Sen är det semester i 1,5 vecka.. men det känns inte som semester... det känns som en enda stor stressbomb.. värre än jobbet..
Vet inte vad jag ska ha med mig, vet inte vad jag ska ha på mig på bröllopet, har ingen bröllopspresent, har inte växlat några pengar, fattar knappt hur många dagar vi kommer att vara där och här hemma är det katastrof.
Måste hinna tvätta, måste hinna städa, måste hinna ordna med katterna.

Det ska bli kul att resa.. men det ska bli underbart när det är över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0